Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Koszt pozycjonowania stron internetowych może znacząco się różnić w zależności od kilku czynników, takich jak:

  1. Rozmiar strony: inna cena będzie dla sklepu z 5000 produktów, a inna dla strony z kilkoma zakładkami. Zwykle im bardziej rozbudowana strona tym wyższa cena (ale i większe możliwości zdobycia dużego ruchu).

  2. Konkurencja: jeśli Twoja strona konkuruje w popularnej branży z wieloma innymi, koszt może być wyższy, ponieważ będzie wymagać większego nakładu pracy, aby osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

  3. Obszar geograficzny: koszty pozycjonowania mogą się różnić w zależności od regionu, w którym chcesz promować swoją stronę. W Warszawie czy Krakowie zawsze będzie drożej niż w mniejszej miejscowości. 

  4. Zakres usług: czy firma SEO ma wykonać kompleksowe prace z audytem, link buildingiem, pisaniem tekstów itd czy część prac będzie po stronie inwestora.

  5. Metoda płatności: niektóre firmy oferują modele płatności oparte na wynikach (np. opłaty za osiągnięcie określonych pozycji w wynikach wyszukiwania), podczas gdy inne wymagają opłat miesięcznych lub godzinowych.

  6. Doświadczenie i reputacja firmy: renomowane firmy SEO, które mają bogate doświadczenie i dobre wyniki, mogą pobierać wyższe opłaty.

  7. Dodatkowe usługi: niektóre firmy mogą oferować dodatkowe usługi, takie jak tworzenie treści, analityka internetowa, optymalizacja konwersji itp., co może podnieść koszty.

Dlatego też, aby uzyskać dokładną wycenę najlepsze jest kontaktowanie się bezpośrednio z firmami zajmującymi się pozycjonowaniem stron i omówienie swoich konkretnych potrzeb oraz oczekiwań. Koszty mogą się różnić w zależności od indywidualnych czynników i specyfiki projektu.

To ile kosztuje pozycjonowanie stron na przykładach?

  1. Sklep internetowy:

    • Widełki cenowe: od 2000 zł do 5000 zł miesięcznie w przypadku najczęściej spotykanych sklepów o standardowych potrzebach. Są oczywiście i duże marki, gdzie koszty pozycjonowania sięgają kilkudziesięciu tyś. zł miesięcznie. 
  2. Strona internetowa (bez e-commerce):

    • Widełki cenowe: od 1000 zł do 3000 zł miesięcznie (zależnie od liczby podstron, konkurencji w branży, zakresu działań SEO itp.)
  3. Strona lokalna:

    • Widełki cenowe: od 700 zł do 1500 zł miesięcznie (w zależności od lokalizacji, konkurencji w danym regionie, zakresu działań SEO itp.)
  4. Strona zagraniczna:

    • Widełki cenowe: od 2000 zł do 5000 zł miesięcznie (w zależności od kraju docelowego, konkurencji na danym rynku, zakresu działań SEO itp.)

 

Dlaczego warto?

Zyski związane z efektywnym pozycjonowaniem

Skuteczne pozycjonowanie stron przynosi liczne korzyści, w tym:

Zwiększenie widoczności

Poprawia pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, zwiększając jej widoczność wśród potencjalnych klientów.

01
02

Wiarygodność i zaufanie

Witryny wysoko w wynikach wyszukiwania są często postrzegane jako bardziej wiarygodne i profesjonalne.

03

Konwersje i sprzedaż

Zwiększona widoczność i ruch przekładają się na większą szansę na konwersje i zwiększenie sprzedaży.

Kontakt

Bądź na szczycie i zwiększ ruch w swojej witrynie!

Zacznij pracować i skup się na strategii SEO swojej witryny już dziś i obserwuj, jak pniesz się w rankingach wyszukiwarek i zyskujesz większy ruch w witrynie w mgnieniu oka!

Popraw SEO, używając słów kluczowych w treści, adresie URL, metatagach i nagłówkach.

Reklamuj się w mediach społecznościowych, aby zwiększyć ruch i zaangażowanie.

Korzystaj z płatnych reklam: zainwestuj w płatne reklamy, aby zwiększyć ruch w witrynie.

Administratorem podanych danych osobowych jest Grupa MDB z siedzibą na ul. Kasztanowa 57, 85-605 Bydgoszcz. Celem jest udzielenie odpowiedzi na przesłane pytania lub w innych sprawach, w których Pani/Pan kontaktuje się z nami wykorzystując kontakt mailowy. Przysługuje prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania. Więcej informacji dostępnych jest w polityce prywatności.

Ta strona korzysta z Cookies dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi.